Dynamics C5

Dynamics C5 2017-12-07T07:35:29+00:00

Microsoft Dynamic C5

Microsoft Dynamics C5 er et brugervenligt regnskabsprogram til økonomistyringen i små og nystartede virksomheder.

C5 findes i to forskellige versioner. Den klassiske C5 som gælder op til version 2012, og den såkaldte nye C5 som gælder fra version 2014 og fremefter.

Og nu tilbyder vi også den nye regnskabsløsning Stackss, som er baseret på Microsoft Dynamics. Læs mere om Stackss her.

Den nye C5 (fra version 2014 og op)

Den nye Microsoft Dynamics C5 blev lanceret i oktober 2013, som var første skridt i C5’s nye udvikling. Den er baseret på en nyere og mere moderne teknologisk platform, som er magen til storebroren Microsoft Dynamics NAV. Den nye C5 har gjort det endnu nemmere at få overblik over sin økonomistyring og gjort mobiliteten endnu bedre ved at kunne tilgå den online fra flere enheder.

Den nye C5 kan kun lejes (hostes), hvor du betaler en fast månedlig ydelse. Se priser på C5 her

Dét kan du med ny C5 (fra 2014 og op):

  • Gå på online (via internetbrowser eller app til tablet og smartphone) – Windows, Android og Apple
  • Send fakturaer elektronisk – også til det offentlige
  • Tilpas selv dine fakturaer i Word
  • Rolletilpas programmet til den enkelte medarbejder
  • Automatisk back-up af data

C52015

Ønsker du at bestille ny C5, så kontakt én af vores partnere – klik her

Klassisk C5 (op til version 2012)

Den klassiske C5 har været det foretrukne valg for mange mindre virksomheder over en lang årrække. I forbindelse med lanceringen af den nye C5 er det værd at være opmærksom på, at der kommer ændringer til opdatering af den klassiske C5 2012. Læs her hvad der fremover sker med klassisk C5

C5 2012_printscreen

Med C5 2012 starter du med en grundpakke, som indeholder alle de grundlæggende funktioner til god økonomistyring. Programmet er modulopbygget og kan udvides efter din virksomheds behov. C5 2012 kan ligeledes målrettes virksomheder inden for brancher så forskellige som service, handel/engros, håndværk og industri, og kan udvides med en række tillægsmoduler, eksempelvis Løn, eHandel, Ordre, Projekt og Indkøb. Dynamic Network har en række brancheløsninger og tillægsmoduler, der kan optimere arbejdsgangene i enhver virksomhed.

Læs mere om klassisk C5 2012 her (pdf)

Det får du med klassisk C5 2012:

  • 1 bruger
  • 1 regnskab
  • Finans
  • Debitor
  • Lager
  • Varer